Сіз қайтару өтінішін рәсімдегеннен кейін ол сатушыға жіберіледі.
Сатушының келісімінде #
Өтініш жазылғаннан кейін бірден осы мәртебеге ауысады. 24 сағат ішінде сатушы шешім қабылдап, өтініштің мәртебесін өзгертеді. Егер сатушы өтінішіңізге жауап бермесе, Ozon оны 24 сағат ішінде қарастырады немесе тауарды қайтару автоматты түрде мақұлданады.
Жартылай төлемақы ұсыну #
Сатушы сізге ақшаның бір бөлігін қайтаруды ұсынады. Тауар сізде қалады. Сатушы өтемақы сомасын көрсетіп, сізге ұсыныс жібереді. Сіз ұсынысты 3 күн ішінде қабылдай аласыз немесе бас тарта аласыз.

Бірінші бас тартудан кейін сатушы басқа өтемақы сомасын ұсына алады. Жаңа ұсынысты 3 күн ішінде қарастырыңыз.
Егер сіз бірінші ұсыныстан қателесіп бас тартсаңыз, сатушыға чатта жазып, жаңа ұсынысты 3 күн ішінде күтіңіз.
Егер сіз 3 күн ішінде шешім қабылдамасаңыз, өтініш «Сатушы қайтару бойынша өтініміңізді қабылдамады» мәртебесіне ауысады. Бас тартудан кейін 5 күн ішінде шағымдана аласыз, Ozon оның шешімін қарастырады.
Егер сатушының ұсынысын қабылдасаңыз, өтініш «Жартылай өтемақы жасалды» мәртебесіне ауысады. Ақша 1-3 күн ішінде тауар үшін төлем жасаған картаңызға немесе теңгеріміңізге қайтарылады. Бұл тапсырыстың төлем түріне байланысты.
Егер сіз екі ұсынысты да қабылдамасаңыз, сатушы қайтаруды мақұлдауы немесе қабылдамауы мүмкін. Сонымен қатар, ол чатта өтемақы сомасын ұсына алады. Егер келіссеңіз, жеке кабинетіңізде қайтару өтінішін жойып, жаңасын жасаңыз және сатушыға онда өтемақы ұсынуға болатынын хабарлаңыз.
Қайтару туралы мәліметтер нақтылануда #
Өтініш келесі жағдайларда осы мәртебелерге ауысады, егер:
- сіз жартылай өтемақыдан бас тартсаңыз немесе оны 3 күн ішінде жауап бермесеңіз,
- келісу кезеңінде сатушы сізден ақпарат сұрайды.
Сатушымен чатта байланысыңыз немесе 3 күн ішінде ақпарат беріңіз, әйтпесе өтініш қабылданбайды.
Сатушы екінші рет жартылай өтемақы ұсына алады немесе қайтаруды мақұлдайды. Егер сатушы өтінішке жауап бермесе, ол «Мақұлданды» мәртебесіне ауысады.
Мақұлданды #
Сатушы тауарды қайтаруды мақұлдады, енді сіз оны жіберуіңіз керек. Қайтаруды жіберу мерзімі – 4 күн. Жеткізу ақысын төлеу қажет, бірақ сатушы оны Жеткізу ақысын төлеу бөлімінде жазылған жағдайларда ғана өтейді.
Сатушы тауарды қайтаруды мақұлдағаннан кейін сіз қосымшада көретініңіз:
-
Тауарды жіберуге болатын мерзім. Өтініште көрсетілген күнге дейін бір күн бұрын тауарды жіберуді және жіберуді растауды ұсынамыз. Мысалы, өтініш мысалында тауарды 19.11 қоса алғанда жіберген дұрыс.
-
Қайтару мекенжайы мен жіберу нұсқаулығы. Мекенжай қайтару әдісінде көрсетіледі, ал сатушының қосымша ақпараты нұсқаулықта жазылады.
-
Тауарды қаптау бойынша нұсқаулық.
Тауарды қайтару туралы толығырақ
Тауарды кері қайтару орындалмаса #
Сіз тауарды көрсетілген мерзімде жібермедіңіз. Жаңа өтініш жасай аласыз. Егер жаңа өтініш жасау мүмкін болмаса, өзіңіздің тауарға арналған қайтару мерзімі мен шарттарын тексеріңіз. Нақты мерзімді тауар карточкасынан көре аласыз.

Қайтарым жолда #
Сіз тауарды жібердіңіз, бірақ сатушы оны әлі алған жоқ. Егер трек-нөмір бойынша сатушы тауарды алған, бірақ ақша қайтарылмаған болса, өтініш бойынша шағымдана аласыз. Егер сатушы тауарды алған, бірақ ақшаны қайтармаған болса, біз сатушыдан немесе сізден қосымша ақпарат сұрап, тауардың ақшасын сізге қайтарамыз.
Егер сіз өзіңіз шағымданбасаңыз, өтініш «Жолда» мәртебесіне ауысқаннан кейін 31-күні автоматты түрде басталады.
Сатушы тексеруде #
Сатушы тауарды алды. 7 күн ішінде ол тауар сапасын тексеріп, қайтару туралы шешім қабылдайды. Егер сатушы шешім қабылдауға үлгермесе, ақшаны қайтару автоматты түрде мақұлданады. Ақша 1-3 күн ішінде қайтарылады.
Ақша жіберілді #
Сатушы тауардың ақысын қайтаруды мақұлдады. Ақша 1-3 күн ішінде тауар үшін төлем жасаған картаңызға немесе теңгеріміңізге қайтарылады. Бұл тапсырыстың төлем түріне байланысты.
Сатушы қайтару бойынша өтініміңізді қабылдамады #
Егер сатушы қайтарудан бас тарса, ол өз шешімін чатта түсіндіруі тиіс. Егер сіз шешіммен келіспесеңіз, шағымдана аласыз.
Қайтару бойынша өтініміңізді Ozon қабылдамады #
Бұл мәртебе шағым қаралғаннан кейін немесе қайтару ережелері бұзылған жағдайда ауысады. Егер сіз шешіммен келіспесеңіз, бізге чатқа жазыңыз.
Шағымдану #
Егер сіз сатушының қайтарудан бас тарту туралы шешімімен келіспесеңіз, 5 күн ішінде шағымдана аласыз. Ол үшін қайтару өтінішінде Открыть спор («Шағымдану») батырмасын басыңыз.

Жеке кабинеттегі қайтару өтініші «Шағымы бар» мәртебесіне ауысады. Сіз өтініш бойынша шешім қабылдау мерзімдерін көресіз. Шағымыңыздың шешімі үшін Ozon қызметкерлері сізден немесе сатушыдан чат арқылы қосымша ақпарат сұрауы мүмкін. 3 күн ішінде Ozon сіздің шағымдарыңызды қарап, шешім қабылдайды:
- тауарды қайтаруды мақұлдап, «Мақұлданды» мәртебесіне ауысады;
- тауарды қайтаруды мақұлдамаса, «Ozon мақұлдамады», мәртебесіне ауысады, бұл өтініште көрсетілген.
Егер сіз сатушының қайтарудан бас тартуынан кейін 5 күн ішінде шағымданбасаңыз, өтініш «Сатушы қайтару бойынша өтініміңізді қабылдамады, шағымы жоқ» мәртебесіне ауысады. Егер өтінішіңіз әлі де өзекті болса, бізге чатқа жазыңыз.