Тауарға қойылатын талаптар #
Егер тауар мен қайтару себебі өтінімде көрсетілгенмен сәйкес келмесе, қайтару қабылданбайды.
Қайтару кезінде сапалы тауар қабылданады, егер:
- тауар қолданылмаған болса,
- тауарлық түрі сақталса,
- сіз тауарды толық жиынтықта қайтарсаңыз,
- зауыттық қаптама бүтін болса және барлық фабрикалық пломбалар мен жапсырмалар болса.
Смартфонды, ноутбукты, планшетті немесе смарт-сағатты қайтармас бұрын, оларды зауыттық баптауларына дейін қайтып орнатыңыз.
Сапалы зергерлік бұйымды тек бірегей идентификаторы бар затбелгісімен бірге қайтаруға болады.
Қаптамаға қойылатын талаптар #
Қаптама қайтару себебі мен тауар түріне байланысты:
- сапалы тауар тек бүтін зауыттық қаптамада, фабрикалық пломбалар мен жапсырмалармен қабылданады;
- сапасыз тауарды қаптамасыз қайтаруға болады, ірі көлемді тауарлар мен серіктестен жеткізілген тауарларды қоспағанда.
Тауарды тапсыру #
Тауарды тапсыру шарттары қайтару әдісіне байланысты.
Алу пункті арқылы #
Алу пунктінің қызметкеріне штрихкодты көрсетіңіз немесе оның нөмірін айтыңыз — оларды Мои возвраты («Менің қайтарымдарым») бөлімінен табуға болады.
Егер сіз қызмет көрсету орталығына жүгініп, тауардың жөндеуге жарамсыздығы туралы акт алсаңыз, оны алу пунктінің қызметкеріне беріңіз.
Алу пункті арқылы қайтару туралы толығырақ
Курьер арқылы #
Тауарды курьерге берсеңіз жеткілікті.
Курьер арқылы тауарды қайтару туралы толығырақ
Ресей поштасы арқылы #
Бұл тек Ozon жеткізген тауарларға қатысты.
Сізге қайтарым өтінімінен алынған трек-нөмір және төлқұжат қажет болады.
Егер сіз ақауы не кемшілігі бар тауарды қайтарсаңыз немесе сізге басқа тауар жеткізілсе, сіз қаптаманы сатып алғаныңыз үшін өтемақы ала аласыз. Ол үшін қаптаманың құнын көрсететін түбіртекті сақтаңыз. Тауарды қайта жібергеннен кейін Ozon қолдау қызметіне жазыңыз және түбіртектің фотосуретін немесе сканерленген нұсқасын тіркеңіз.
Ресей поштасы арқылы тауарды қайтару туралы толығырақ
Серіктес немесе сатушы тауарлары #
Сізге төлқұжат қажет. Қосымша құжаттар жиынтығы тауарды қайтару үшін пайдаланылатын тасымалдау компаниясына байланысты.
Сатушы қайтарым өтінімінде тасымалдау компаниясының атауын көрсетуі мүмкін немесе тауарды өзі алатынын жаза алады. Егер сатушы ештеңе жазбаса, сіз кез келген тасымалдау компаниясы арқылы көрсетілген мекенжайға қайтарым тауарын өзіңіз жеткізе аласыз.
Егер сіз ақауы не кемшілігі бар тауарды қайтарсаңыз немесе сізге басқа тауар жеткізілсе, қаптама мен жеткізу құны туралы түбіртекті сақтаңыз. Түбіртектің фотосуретін немесе сканерленген нұсқасын қайтарым өтініміне тіркеңіз, яғни тауар сатушыға жеткен соң, ол шығындарды өтейді.
Серіктес немесе сатушы жеткізген тауарды қайтару туралы толығырақ
Шетелден келген тауар #
Шетелден жеткізілген тауарды қайтару туралы толығырақ
Ресейден тыс жерде болған жағдайда #
Ресейден тыс жерде болған жағдайда тауарды қайтару туралы толығырақ