Сатушы жеткізген тиісті сападағы тауарды қайтарған кезде, тауарды сатушыға жеткізу құнын өзіңіз төлеуіңіз керек.
Серіктес — сатушы тауарды жеткізу үшін таңдаған үшінші тарап жеткізу қызметі, мысалы, BTS Express, Ресей поштасы немесе бизнес желілері.
Сатушы жеткізген тауарды қайтару үшін өтінімді рәсімдеп, оның қаралуын күтіңіз:
-
Заказы («Тапсырыстар») бөліміне өтіп, қажетті тапсырыс нөмірін басыңыз.
-
Вернуть товары («Тауарды қайтару») батырмасын басыңыз.
-
Қайтарғыңыз келетін тауарды таңдаңыз. Өтінімдегі жолдың оң жағындағы нұсқауларды орындау арқылы фотосуреттердің барлық түрін қосыңыз.
-
Қайтарым өтінімін толтырыңыз. Ол сатушының келісімі бөліміне түседі.
-
Сатушы сіздің өтініміңізді қарап, шешім қабылдайды. Ол:
- Қайтарымды мақұлдап, тауарды алмай тұрып ақшаңызды қайтара алады.
- Қайтаратын тауарды мақұлдау. Тауарды қоймада тексергеннен кейін сатушы сізге ақшаны қайтарады немесе тауар қайтарылмаса, қайтарымнан бас тартады. Қайтару шарттары мен мерзімдері туралы толығырақ.
- Жартылай өтемақы ұсына алады.
- Қайтарымнан бас тарта алады. Егер сіз сатушының шешімімен келіспесеңіз, сіз шағымдана аласыз. Шағымданатын мерзім қабылданбаған өтінімде көрсетіледі. Ozon шағымды 3 жұмыс күні ішінде қарастырады.
Тауарды жіберу #
Егер сіз тауарды ақаумен қайтарсаңыз немесе сізге дұрыс емес тауар жіберілсе, сатушы қайтару шығындарын өтейді. Орам мен жөнелту құны көрсетілген түбіртекті сақтаңыз. Оның фотосуретін немесе скриншотын қайтарым өтініміне тіркеңіз. Егер сіз сапалы өнімді қайтарсаңыз, сатушы орам мен жөнелту үшін ақшаны қайтаруға міндетті емес.
Егер сатушы өтінімді мақұлдаған болса, қайтарым өтініміндегі нұсқауларды орындаңыз.
-
Тауарды тасымалдау кезінде зақымдалмайтындай етіп қаптаңыз. Егер зауыттық қаптама сақталмаса, сәйкес аналогты қаптаманы қолданыңыз. Қаптамасыз қайтарымды жеткізу қызметі қабылдамауы мүмкін.
-
Қайтарымды жеткізілімге жіберіңіз. Өтінім мақұлданғаннан кейін 4 жұмыс күні ішінде тауарды жіберіңіз, әйтпесе ол жойылады. Егер тауарды қайтару мерзімі аяқталмаса, қайтару туралы өтінімді қайта рәсімдей аласыз.
Егер өтінімде көлік компаниясының атауы болса, қайтаруды алу пунткіне жіберіңіз немесе сол компанияның курьеріне қоңырау шалыңыз. Егер сатушы жеткізу қызметін көрсетпесе, тауарды кез-келген көлік компаниясымен жіберіңіз немесе оны көрсетілген мекенжайға өзіңіз жеткізіңіз. Қызметтің құнын төлеп, түбіртекті қайтарым өтініміне тіркеңіз. Тауарды алғаннан кейін ол тексеріледі, егер сапасыз болып шықса, сатушы қайтарымның жеткізу қызметі үшін ақшаны қайтарады.
Егер сатушы қайтарымды өзі алып кететінін белгілесе, өтінім келісілгеннен кейін жүргізушінің келу күнін білу үшін қоңырауды немесе Ozon чат хабарламасын күтіңіз.
Егер тауарды жеткізу кешіктірілсе, шағымданыңыз. Біз қайтарым мәртебесін тексереміз. Егер тауардың жеткізілуі 14 күннен асып кетсе, сіз шағымдана аласыз. 31 күннен кейін шағым автоматты түрде ашылады.
Сатушы ақшаны қайтарған кезде, тауардың сапасын тексеру үшін 7 жұмыс күні беріледі.
Егер қоймада тауар тексерілгеннен кейін сатушы немесе Ozon қайтарым өтінімін қабылдамаса, сіз тауарды қайтадан аласыз. Сатушы жеткізу мекенжайын нақтылау үшін сізге хабарласады. Егер сатушы ұзақ уақыт байланысқа шықпаса, бізге чатқа жазыңыз.
Тауарды сатушыдан қайтару үшін сіз шығындарды өзіңіз өтеуіңіз керек.
Егер сатушы қайтарудан бас тартып, сіз шешіммен келіспесеңіз шағымданыңыз.
Жартылай өтемақы #
Жартылай өтемақы — тауардың пайдалану сипаттамаларына тікелей әсер етпейтін ақау үшін тауар құнының бір бөлігін қайтару. Мысалы, тұрмыстық техникадағы сызаттар немесе кішкентай ойықтар.
Егер сатушы тауарды қайтарудың орнына жартылай өтемақы ұсынса, сізде шешім қабылдауға 3 күн болады. Егер сіз ұсынысты қарастырмасаңыз, ол автоматты түрде қабылданбайды.
![](https://cdn.ozone.ru/s3/ozon-disk-api/techdoc/common/images/otmena-i-vozvrat-zakaza/kak-vernut-tovar/seller/particial_1671132570.png)
Егер сіз жартылай өтемақы ұсынысынан алғашында бас тартсаңыз, сатушы қайта ұсыныс жасай алады. Егер сіз оны қабылдамасаңыз, сатушы қайтару өтінімі бойынша басқа шешім қабылдайды.
Егер сіз жартылай өтемақы туралы ұсынысты қабылдасаңыз, сізге тауар құнының бір бөлігі қайтарылып, қайтару өтінімі жабылады. Егер тауар ақша және ұпайлармен төленген болса, алдымен ұпайлар қайтарылады.
Егер жартылай өтемақыдан кейін тауар жұмысын тоқтатса немесе басқа ақау табылса, қайтаруға жаңа өтінім жасаңыз, егер тауарды қайтару мерзімі аяқталмаса. Сатушы енді жартылай өтемақы ұсына алмайды. Егер қайтарым мақұлданса, тауардың қалған құны сізге қайтарылады.
Шағым #
Егер сатушы қайтарымнан бас тартып, бірақ сіз оның шешімімен келіспесеңіз, сіз шағымды 3 немесе 5 жұмыс күні ішінде аша аласыз. Шағымданудың нақты мерзімі қабылданбаған өтінімде көрсетілген. Ozon мамандары өтінімді қарап, 3 жұмыс күні ішінде түпкілікті шешім шығарады: тауар қайтаруға тұрарлық па?
Егер:
- сатушы тауарды қайтаруға өтінімді қабылдамаса,
- сатушы тауарды алып, бірақ қоймада тексергеннен кейін тауарды қайтаруға келмейді деген шешім шығарса,
- қайтару 14 күннен артық жолда болса,
Сіз шағымдана аласыз.
Егер қайтарым 31 күннен артық жолда болса, шағым автоматты түрде ашылады.
Шағымдану #
Егер сатушы сіздің қайтарымыңыздан бас тартса немесе қайтару жолда 14 күннен артық болса, өтінімде Открыть спор («Шағымдану») батырмасы пайда болады.
Шағымдану үшін:
-
Жеке кабинетте Мои возвраты («Менің қайтарымдарым») бөліміне өтіп, өтінімді ашыңыз.
-
Открыть спор («Шағымдану») батырмасын басыңыз — өтінім «Шағым тасталды» мәртебесіне өтеді.
Шағым түрлері #
Жағдай | Шағымданушы | Шағымның себебі | Ozon қызметкерінің міндеті | Қандай шешім қабылдануы мүмкін? |
---|---|---|---|---|
Сатушы қайтарым туралы өтінімді қабылдамады | Сатып алушы | Сіз сатушының шешімімен келіспейсіз. | 1. Қайтарым өтінімінде берілген фотосуреттер және сіз бен сатушы арасындағы хат алмасу материалдарын зерттейді. Бұл ретте ол сізден және сатушыдан қосымша ақпарат сұрай алады. 2. Зерттелген ақпарат негізінде шешім қабылдайды. 3. Өтінімде қабылданған шешімнің себебін жазады. |
В вашу пользу («Сіздің пайдаңызға») — сіз сатушыға тауарды, ал Ozon сізге ақшаңызды қайтарады. В пользу продавца («Сатушының пайдасына») — тауар сізде, ал ақша сатушыда қалады. |
Сатушы тауарды алып, қоймада тексерілгеннен кейін тауар қайтарылмайды деген шешім қабылдады | Сатушы | Сатушының шешімімен келіспейсіз. | 1. Қайтарым өтінімінде берілген фотосуреттер және сіз бен сатушы арасындағы хат алмасу материалдарын зерттейді. Бұл ретте ол сізден және сатушыдан қосымша ақпарат сұрай алады. 2. Зерттелген ақпарат негізінде шешім қабылдайды. 3. Өтінімде қабылданған шешімнің себебін жазады. |
В вашу пользу («Сіздің пайдаңызға») — сатушы сізге ақшаңызды қайтарады. В пользу продавца — сіз сатушымен тауарыңызды қалай қайтаруға болатынын келісесіз, ақша сатушыда қалады. |
Қайтарым 14 күннен астам уақыт жолда | Сатып алушы | Тауар жоғалып қалуы мүмкін немесе сіз оны жібермедіңіз не сатушы тауарды алып, бірақ алғанын растамады. | 1. Жеткізу қызметімен байланысып, тексеріс жүргізеді. 2. Зерттелген ақпарат негізінде шешім шығарады. 3. Өтінімде қабылданған шешімнің себебін жазады. |
Получен продавцом («Сатушы алды») — тауар сатушыда. Заявка на возврат отклонена («Қайтарым өтінімі қабылданбады») — сіз тауарды жібермедіңіз. Товар в пути («Тауар жолда») — тауар табылды, бірақ ол әлі жолда. |
Қайтарым 31 күннен астам уақыт жолда | Шағым автоматты түрде ашылады | Тауар жоғалып қалуы мүмкін немесе сіз оны жібермедіңіз не сатушы тауарды алып, бірақ алғанын растамады. | 1. Жеткізу қызметімен байланысып, тексеріс жүргізеді. 2. Зерттелген ақпарат негізінде шешім шығарады. 3. Өтінімде қабылданған шешімнің себебін жазады. |
Получен продавцом («Сатушы алды») — тауар сатушыда. Заявка на возврат отклонена («Қайтарым өтінімі қабылданбады») — сіз тауарды жібермедіңіз. Товар в пути («Тауар жолда») — тауар табылды, бірақ ол әлі жолда. |
Шешімді білу #
Шағым қаралғаннан кейін төмендегідей шешілуі мүмкін:
- сіздің пайдаңызға — сіз сатушыға тауарды, ал сатушы сізге ақшаңызды қайтарады;
- сатушының пайдасына — тауар сізде, ал ақша сатушыда қалады.
Өтініш мәртебесін Мои возвраты («Менің қайтарымдарым») бөліміндегі жеке кабинетте бақылай аласыз. Егер Ozon қызметкері шағымды шешуге пікір қалдырса, ол өтініште көрсетіледі.