Алу пункті

Ірі көлемді тауарларды сұрыптау орталығына жақын орналасқан алу пунктіне қайта тапсыруға болады. Өтінімді рәсімдеу кезінде қайтарымның бұл түрін жүзеге асыру мүмкіндігін біле аласыз.

Сұрыптау орталығынан ірі көлемді тауарды алып кету туралы толығырақ

Тауарды алу пунктіне апармас бұрын, қайтарымға өтінім беріңіз:

  1. Жеке кабинеттегі Заказы («Тапсырыстар») бөліміне өтіп тапсырыс нөмірі батырмасын басыңыз.

  2. Вернуть товары («Тауарды қайтару») батырмасын басыңыз.

  3. Қайтарғыңыз келетін тауарларды таңдаңыз, себебін көрсетіп, суретін жүктеңіз.

  4. Алу пунктін таңдап Оформить возврат («Қайтарымды рәсімдеу») батырмасын басыңыз.

    Қайтарым туралы өтінім Ozon немесе сатушының мақұлдауын күтеді. Өтінім мәртебесі туралы Мои возвраты («Менің қайтарымдарым») бөлімінен бақылаңыз.

    Қайтарымдарды мақұлдау туралы толығырақ
  5. Өтінімді мақұлдаған кезде, қайтарымды алу пунктіне өтінім рәсімделгеннен кейін 4 күн ішінде тапсырыңыз.

    Қайтарым үшін не керек

Алу пунктінде қызметкерге штрихкодты немесе тапсырыс нөмірін атаңыз. Штрихкод арқылы қызметкер барлық белсенді тапсырыстарды көре алады.

Штрихкодты қосымшада немесе сайттың мобильді нұсқасындағы Мои возвраты («Менің қайтарымдарым») бөлімінен көре аласыз.

Егер қайтарым себебі және тауар өтінімде көрсетілген деректермен сай келсе, қайтарым қабылданады.

Скрыть навигацию

Показать навигацию