Қайтарым өтінішін модерациялау

Қайтарым өтініштері Ozon модерациясына немесе сатушыға түседі. Олар өтініш дұрыстығын тексеріп, тауардың қайтару шарттары мен мерзімдеріне сәйкес келетіндігін бағалайды.

Дұрыс рәсімделген өтініште:

  • тауар мәселесіне сәйкес келетін себеп;
  • өнімнің, қаптаманың және ақаудың бірнеше жағынан жақсы сападағы фотосуреттері;
  • мәселенің толық сипаттамасы.

Қайтарым өтінімі бойынша шешімдер:

Өтінішті қабылдамаудың себептері:

Себеп Сипаттама Қайтару мүмкіндігі
Тауар бұзылған Тауарды пайдаланғаны байқалады. Тауарды қайтару мүмкін емес.
Зауыттық қаптама құртылған У Тиісті сападағы тауардың зауыттық қаптамасына зақым келген немесе затбелгісі жоқ.
Қайтарымға жатпайды Өнім қайтарылмайтын санатқа жатады. Қайтарымға жатпайтын тауарлар туралы толығырақ
Жауап жоқ Сіз 24 сағат ішінде чат операторына жауап бермедіңіз: жетіспейтін фотосуреттерді ұсынбадыңыз немесе қайтару туралы мәліметтерді көрсетпедіңіз. Ұсынылған барлық қажетті ақпаратты жинап, жаңа өтінім жасаңыз.
Себеп мәселеге сәйкес келмейді Өтінімді рәсімдеу кезінде сіз тауардың мәселесіне сәйкес келмейтін себепті көрсеттіңіз.
Фотода ақау көрінбейді Фотода ақау дұрыс көрінбейді.
Фото жеткіліксіз Сіз фотосуреттерді бір бұрыштан түсіріп, ақау немесе қаптама суреттерін қоспадыңыз.

Скрыть навигацию

Показать навигацию