Егер тапсырыс әлі жинастырылмаса, оны Ozon беру пунктінен алған кезде одан бас тартуға немесе тапсырысты өшіруге болады.
Тауар қайтаруға жарамды және мәртебесі «алынды» болған жағдайда ғана қайтара аласыз.
Қайтару шарттары мен мерзімдері туралы толығырақ
Қайтарымды рәсімдеу үшін жеке кабинетте өтінім жасаңыз.
Ұсақ тауарды қайтару #
Тауарды қайтару үшін:
-
Қайтарғыңыз келетін тауарды таңдап, Продолжить («Жалғастыру») батырмасын басыңыз.
-
Қайтарымның себебін белгілеңіз. Егер қайтарым себебі тауарға қатысты болмаса, өтінім қабылданбайды.
-
Фотосуретті қосыңыз. Олардың саны мен талаптары таңдалған қайтарым себебіне байланысты болады.
-
Опишите проблему («Мәселені сипаттаңыз») бөлімін толтырыңыз.
-
Қайтару түрін таңдап, Создать заявку («Өтінім жасау») батырмасын басыңыз.
-
Өтінімді мақұлдаған кезде, өнімді қайтарыңыз:
- Егер тауарды Ozon жеткізсе, оны алу пунктіне апарыңыз.
Алу пункті туралы толығырақ - Егер тауарды сатушы жеткізсе, нұсқауларды орындаңыз.
Тауарды серіктеске немесе сатушыға қайтару туралы толығырақ - Егер тауарды Ozon серіктесі жеткізсе, нұсқауларды орындаңыз.
Ozon серіктесі жеткізген тауарды қайтару туралы толығырақ
- Егер тауарды Ozon жеткізсе, оны алу пунктіне апарыңыз.
Өтінім 24 сағат ішінде қаралады. Оның мәртебесі Мои возвраты («Менің қайтарымдарым») бөлімінде көрсетіледі.
Қайтару өтінімдерін келісу туралы толығырақ
Өтінім мақұлданғаннан кейін 4 күн ішінде қайтарымды жіберіңіз, әйтпесе оның уақыты өтіп кетеді.
Ozon немесе сатушы тауарды алғаннан кейін ақша қайтарылады.
Егер тауарда оны пайдалануға кедергі келтірмейтін ақау болса, сіз тауарды қайтармай, жартылай өтемақы ала аласыз.
Жартылай өтемақы туралы толығырақ
Ірі тауарды қайтару #
Ірі тауарларды қайтару кезінде жалпы қайтару шарттары мен мерзімдері қолданылады.
Ірі тауарларды қайтару түрі жеткізу қызметіне байланысты.
Ірі тауарларды жеткізу туралы толығырақ
Тапсырыс бетінде тауардың қалай жеткізілетінін тексеріңіз:
- Ozon курьері;
- курьерлік қызмет;
- сұрыптау орталығынан алып кету.
Қайтарымды рәсімдеу үшін:
-
Жеке кабинетте Заказы («Тапсырыстар») бөлімінде тапсырыс нөмірін басыңыз.
-
Вернуть товары («Тауарларды қайтару») батырмасын басыңыз.
-
Қайтарғыңыз келетін тауарды таңдап, себебін көрсетіп, фоосуретін жүктеңіз.
-
Егер тапсырыс:
- Ozon курьері арқылы жеткізілсе — тауарды қайтару үшін ыңғайлы күн мен уақытты таңдаңыз;
Курьер арқылы қайтару туралы толығырақ - сұрыптау орталығындағы алу пункті — алу пунктін таңдап, тауарды алып барыңыз;
Алу пунктіне тауарды қайтару туралы толығырақ - Ozon серіктесінің курьері — нұсқаулықты қараңыз;
Ozon серіктесі жеткізген тауарды қайтару туралы толығырақ - сатушы арқылы — тауарды сатушы жеткізген тауарларға арналған нұсқаулық бойынша қайтарыңыз.
- Ozon курьері арқылы жеткізілсе — тауарды қайтару үшін ыңғайлы күн мен уақытты таңдаңыз;
-
Создать заявку («Өтінім жазу») батырмасын басыңыз.
Қайтару өтінімі тауарды кім жеткізгені байланысты Ozon келісіміне немесе сатушыға түсуі мүмкін. Өтінім мәртебесі Мои возвраты («Менің қайтарымдарым») бөлімінде көрсетіледі.
-
Өтінім мақұлданған кезде, қайтаруды дайындаңыз.
Егер тауар дұрыс қаптамада болмаса, курьер оны алып кетпейді. Қаптама кері жеткізу құнына кірмейді.
-
Жеке кабинетте таңдалған жеткізу түрімен Ozon қайтарымын жіберіңіз.
Қайтарымды жеткізу құны #
Ozon курьері және сұрыптау орталығы арқылы қайтару тегін.
Егер тапсырысты серіктестік курьерлік қызмет немесе сатушының курьері жеткізген болса, сіз көлік компаниясының қызметтеріне ақы төлейсіз. Қайтарымды алғаннан кейін сатушы бұл шығынды өтейді. Сатушы сапалы тауардың қаптамасы мен қайтарымына ақшаны қайтаруға міндетті емес. Егер сатушы сапасыз қайтарымды жеткізгені үшін ақшаны қайтармаса, бізге жазыңыз.