Сараптама қорытындысы – тауардың ақауын не кемшіліктерін растайтын тауартанушы-сарапшылардың берген құжаты. Қорытынды жасырын ақауы не кемшілігі бар тауарды қайтару кезінде қажет.
Қорытындыны алу үшін тауартану сараптамасын жүргізетін ұйымға жүгініңіз.
Қорытындыға қойылатын талаптар #
Сараптама әдетте үш бөлімге бөлінеді: кіріспе, зерттеу және қорытынды. Кейде зерттеу бөлімі мен қорытындылар біріктіріледі.
Қорытындыда мыналар болуы тиіс:
- Сараптама процесі жайлы егжей-тегжейлі ақпарат.
- Сарапшы қолданған әдістеме.
- Сарапшының біліктілігін растайтын құжаттың көшірмесі. Мысалы, диплом немесе аттестат. Құжаттың көшірмесінің орнына оның деректемелері көрсетілуі мүмкін.
- Сарапшының мөрі мен қолы.
- Сұрақтарға жауап:
- Тауарда ақау/кемшілік бар ма?
- Ақау/кемшілік не себепті пайда болды?
- Тауар қатты зақымданған ба? Бұл сұраққа жауап тек техникалық күрделі тауарлар бойынша қорытындыларда ғана қажет, мысалы, ноутбуктар немесе смартфондар.
Сараптама құнының өтемақысы #
Сараптама құнының өтемақысын алу үшін қолдау қызметіне мына құжаттарды жіберіңіз:
- қорытынды түпнұсқасының фотосуреті,
- сараптама ұйымымен жасалған келісім,
- актісі (қорытынды),
- квитанция немесе түбіртек.
Сараптама құжаттары тексерілгеннен кейін ақша екі жұмыс күні ішінде сіздің қаражат теңгеріміңізге түседі. Бұл ақшамен кейін сатып алатын тауарларыңызды 100 %-ға дейін төлем жасауға немесе оны банк картасына аударуға болады. Ақшаны аудару үшін Баланс средств («Аккаунт шотындағы теңгерім») бөлімінде беттің төменгі жағындағы Вывести деньги с Баланса средств («Аккаунт шотындағы теңгерімнен ақша алу») батырмасын басыңыз.