Сараптамалық қорытынды

Сараптама қорытындысы – тауардың ақауын не кемшіліктерін растайтын тауартанушы-сарапшылардың берген құжаты. Қорытынды жасырын ақауы не кемшілігі бар тауарды қайтару кезінде қажет.

Қорытындыны алу үшін тауартану сараптамасын жүргізетін ұйымға жүгініңіз.

Қорытындыға қойылатын талаптар #

Сараптама әдетте үш бөлімге бөлінеді: кіріспе, зерттеу және қорытынды. Кейде зерттеу бөлімі мен қорытындылар біріктіріледі.

Қорытындыда мыналар болуы тиіс:

  • Сараптама процесі жайлы егжей-тегжейлі ақпарат.
  • Сарапшы қолданған әдістеме.
  • Сарапшының біліктілігін растайтын құжаттың көшірмесі. Мысалы, диплом немесе аттестат. Құжаттың көшірмесінің орнына оның деректемелері көрсетілуі мүмкін.
  • Сарапшының мөрі мен қолы.
  • Сұрақтарға жауап:
    • Тауарда ақау/кемшілік бар ма?
    • Ақау/кемшілік не себепті пайда болды?
    • Тауар қатты зақымданған ба? Бұл сұраққа жауап тек техникалық күрделі тауарлар бойынша қорытындыларда ғана қажет, мысалы, ноутбуктар немесе смартфондар.

Сараптама құнының өтемақысы #

Сараптама құнының өтемақысын алу үшін қолдау қызметіне мына құжаттарды жіберіңіз:

  • қорытынды түпнұсқасының фотосуреті,
  • сараптама ұйымымен жасалған келісім,
  • актісі (қорытынды),
  • квитанция немесе түбіртек.

Сараптама құжаттары тексерілгеннен кейін ақша екі жұмыс күні ішінде сіздің қаражат теңгеріміңізге түседі. Бұл ақшамен кейін сатып алатын тауарларыңызды 100 %-ға дейін төлем жасауға немесе оны банк картасына аударуға болады. Ақшаны аудару үшін Баланс средств («Аккаунт шотындағы теңгерім») бөлімінде беттің төменгі жағындағы Вывести деньги с Баланса средств («Аккаунт шотындағы теңгерімнен ақша алу») батырмасын басыңыз.

Скрыть навигацию

Показать навигацию