Аккаунтқа кіру мәселелері

Кодпен СМС келмейді #

2022 жылдың 15-тамызынан бастап біз СМС хабарламалардан қоңырауларға ауысуды бастадық. СМС кодтың орнына біз қоңырау шалған телефон нөмірінің соңғы 6 санын енгізу керек.

Тексеріңіз:

  • телефоныңыз қосулы және желі аймағында тұрғанын,
  • дұрыс телефон нөмірін немесе электрондық пошта адресі енгізгеніңізді.

Егер қоңырау шалмасақ, кодпен СМС сұраңыз. Кейде СМС бірден келмейді. Егер код 20 минут ішінде келмесе, оны қайтадан сұратыңыз.

Саусақ ізі немесе бет сканері арқылы қосымшаға кіре алмаймын #

Егер құрылғыңызда саусақ ізі немесе бет сканері болса, бұл функция құрылғы параметрлерінде қосылғанына көз жеткізіңіз.

Сайтта немесе қосымшада авторизациядан өте алмаймын, аккаунттың барлық мүмкіндігі қолжетімсіз #

Егер жеке кабинетте авторизациядан өте алмай жатсаңыз, мүмкін қателіктер мен олардың шешімінің тізімін тексеріңіз.

Егер бұл көмектеспесе, бізге чатқа жазыңыз. Егер сіздің аккаунтыңыз бұғатталса немесе 3.5 пункті Ozon ID қолданудың шарттары бойынша төлеуге шектеу қойса, сіз қолдау чатының операторынан шешімді қайта қарауын сұрай аласыз. Бұл үшін чаттағы операторға мына сөйлемді жазу қажет: «Арбитраж, шектеу туралы шешімді қайта қарау». Өтінімді қарастырып, аккаунтты тексеру 10 күннен аса уақытты алады.

Менің аккаунтымды бұғаттады #

Егер сіздің Ozon аккаунтыңызды қаскүнем бұғаттады деп күмәндансаңыз, бұғатталғаны туралы бізге чат арқылы хабарлаңыз.

Аккаунтты қаскүнемдерден қорғау туралы толығырақ

Қосымша сұрақтарыңыз болса — бізге чатқа жазыңыз.

Скрыть навигацию

Показать навигацию